لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله فاضلاب

۱۷۵ بازديد
خب بعضی مطالب وجود دارن که یکم بوی بدی میدن و خودم هم بعد نوشتن اون ها دوست دارم برم دوش بگیرم :)) لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله فاضلاب یکی از همین موضوعاته که اگر تو خونه و زندگی آدم پیش بیاد دیگه نمیشه باهاش شوخی کرد و به قدری آزار دهنده و تو مخی میشه که اگر از شرش خلاص نشیم واقعا دیگه هیچ چیزی تو اون خونه لذت بخش نخواهد بود. 

اگر بوی بد فاضلاب شما رو اذیت میکنه و دوست دارید که سریعا راهی برای خلاصی از اون پیدا کنید، با من تو این مطلب همراه باشید تا هر چیزی که بلد هستم رو در اختیارتون قرار بدم. 

البته راه حل این موضوع تماس با سرویس کار لوله هستش که اگر شماره ای ندارید، لوله بازکنی در کرج رو میتونید با مجموعه روشن پگاه پردیس انجام بدید و اگر تهران هستید هم با یک جستجوی ساده میتونید سایت های زیادی که ارائه خدمات تو این حوزه دارند رو ببینید و باهاشون تماس بگیرید. 
اما من از اون جایی که خودم هستم، این مجموعه به نظرم از لحاظ قیمتی و کیفیت خدمات قابل قبول هستند و میتونید برای موضوعات لوله بازکنی، تشخیص ترکیدگی لوله، تخلیه چاه و یا لایروبی چاه باهاشون تماس بگیرید. 

علایم گرفتگی لوله فاضلاب و دلیل آن

خب اصولا مهم ترین علامت گرفتگی لوله فاضلاب بوی بدی هستش که تو محیط پخش میشه و بعد بالا زدن آب دستشویی و حتی گاهی زیاد تر شدن سوسک ها و حشراتی که خیلی دستشویی دوست دارن! البته این جمع شدن حشرات از علایم اصلی پر شدن چاه فاضلاب هستش اما خب ممکنه تو زمان گرفتگی لوله هم این اتفاق بیوفته. 

چرا لوله فاضلاب میگیره؟
  • وارد شدن چربی و یا جامدات به داخل لوله فاضلاب یکی از دلایل اصلی گرفتگی لوله به حساب میاد. 
  • وارد شدن مو به لوله ها که قدرت خیلی زیادی با پوشش چربی ها برای بستن مسیر آب داره. 
  • صابون ها و موارد شوینده خودشون در گرفتگی لوله ها بی تاثیر نیستند. 

چطور گرفتگی لوله فاضلاب را برطرف کنیم؟ 


اولین راه حلی که برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب به ذهنمون میرسه اسید ها و محلول های لوله بازکنی هستش که تو بازار موجوده و میشه با ریختن اون ها به داخل لوله ها، عواملی که جلوی حرکت آب رو گرفتند، از بین ببریم. 
اما من میگم این کار رو نکنید. 

80 درصد کسانی که با این مشکل بوی بد فاضلاب بر می خورند، تو ساختمون هایی با عمر بالا زندگی می کنند؛ من نمیدونم که شما هم همین شرایط رو دارید یا نه اما این رو میگم که اگر تو ساختمان قدیمی ساز باشید، لوله های شما به شدت مستعد سوراخ شدن و پوسیدگی هستند. 
با ریختن اسید به داخل اون ها، ممکنه گرفتگی باز بشه و اتفاقی هم نیوفته اما این امکان که یه دردسر بزرگ تر براتون ایجاد بشه خیلی زیاده و من پیشنهاد می کنم اول سعی کنید با محلول هایی که بصورت طبیعی میشه تو منزل ساخت، لوله بازکنی رو انجام بدید. 
مثلا محلول سرکه و جوش شیرین راه حل بسیار خوبی برای این موضوع هستش و اگر این بوی بد از آشپزخونه شما میاد، میتونید یک لیمو رو هم خورد کنید و با تکه های خیلی ریز بعد از ریختن محلول به داخل لوله بریزید و بگذارید بمونه تا بوی لیمو هم تا حدی به این بوی بد غلبه کنه. 

سرکه و نمک هم میتونید برای این کار استفاده کنید و بعد از اون جوهر نمک، تو مرحله بعدی وایتکس و سفید کننده میتونه اسیدی باشه که تو این موضوع کارتون رو راه بندازه اما مستقیم سراغ وایتکس نرید. 

لوله بازکنی با فنر توسط سرویس کار

دوستان عزیزم تو همه شهر ها مجموعه های لوله بازکنی هستند که بصورت شبانه روزی خدمات میدن و میتونید با یک تماس تو کمتر از 1 ساعت سرویس کار رو به خونه خودتون بیارید و اون ها با توجه به شرایط لوله کشی و عمر ساختمان شما، از دستگاه فنری مطابق با اون استفاده کنند. 
دستکاه های فنر یه موتور دارند و یک دریل که به کمک اون فنر به طول 1 متر تا 100 متر رو میتونن حرکت بدن و داخل لوله عوامل گرفتگی رو از لوله خارج کنند. 
این روش با وجود اینکه برای لوله های قدیمی بی خطر نیست اما خب در صورتی که توسط یک آرم با تجربه انجام بشه، احتمال خطا بسیار پایین میاد و هر نوع گرفتگی رو میتونه برطرف کنه. 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.